Zien we je bij onze debatclub?

Pitchen, Speechen, Spreken in het openbaar, Debatteren, Argumenteren, Ad Rem zijn, Kritische vragen kunnen stellen. We doen het allemaal bij onze debatclub. Doe een keer mee en kom kennismaken!

Zien we je bij onze debatclub?

Veelgestelde vragen

Een keer in de twee weken - op zondagavond om 20.00 uur - versturen wij alle leden de leden-nieuwsbrief. Daarin staat vermeld bij jouw persoonlijk overzicht vermeld tot wanneer jouw lidmaatschap loopt.

Een maand voordat je lidmaatschap afloopt, ontvang je automatisch van ons een bericht (dit is een wettelijke verplichting voor ons) met de vraag of je je lidmaatschap wilt verlengen. 

Een maand voordat de termijn van jouw lidmaatschap afloopt, ontvang je van ons - automatisch uit het systeem - een bericht met de mededeling dat je lidmaatschap afloopt. Als je wilt opzeggen, dan is het simpelweg een kwestie van klikken en een webformulier kort invullen. Als je je lidmaatschap wilt verlengen op dat moment, dan hoef je helemaal niets te doen.

Uiteraard kun je ook altijd gewoon een e-mailtje sturen naar administratie@denederlandsedebatclub.nl

Een keer in de twee weken - op zondagavond om 20.00 uur - versturen we onze leden-nieuwsbrief. Daarin staat altijd bij jouw persoonlijk overzicht vermeld wat voor lidmaatschap jij hebt. En, tot wanneer het lidmaatschap van Dé Nederlandse Debatclub loopt.

Ja, dat kan. Dat is vanzelfsprekend geen enkel probleem. Je hoeft bij het verlengen van je lidmaatschap daarvoor ook helemaal niets te doen, dat alles gebeurt automatisch.

Aanmelden voor clubavonden doe je ALTIJD via de website. We hebben daar een speciaal aanmeldformulier voor en dat vind je HIER.

TIP: Zet deze pagina in je favorieten.

Afmelden voor deelname aan een clubavond, doe je ALTIJD via de website. Je vindt het afmeldformulier HIER.

Maar let op: tót 96 uur vóór aanvang van een avond, kun je je kosteloos afmelden. Als je een deelname annuleert binnen 96 uur voor aanvang van een clubavond, dan wordt er een No Show Fee / Late Cancellation Fee van 25 euro in rekening gebracht. Als je afmeldt via de site, dan word je op dat moment meteen doorverwezen naar een pagina waarop je via iDeal de 25 euro meteen kunt overmaken.

Het antwoord is eigenlijk heel simpel: ook wij maken kosten om de avond te organiseren. We hebben (financiële) afspraken met zalencentrum Stay Okay v.w.b. de zaalhuur, de bezetting van de zaal en de catering. Ook wij hebben daar een termijn waarbinnen we nog kosteloos kunnen annuleren. Anders gezegd: die kosten worden ons ook in rekening gebracht als wij te laat afzeggen of minder afnemen bij Stay Okay. 

Hetzelfde geldt voor de online avonden: er zit een trainer klaar om een goede online clubavond te leiden. Ook die kunnen wij niet op het allerlaatste moment annuleren.

We hebben per clubavond een maximale capaciteit vastgesteld. Als deze maximale capaciteit is gehaald, dan gaat de avond 'op slot', d.w.z., je kunt je als lid dan nog alleen aanmelden voor de reservelijst. DOE DAT OOK ABSOLUUT want er zijn altijd verschuivingen, last minute afmeldingen etc etc.  Heel vaak (bijna altijd!) kunnen we altijd nog een aantal mensen van de reservelijst nog 'doorschuiven' naar de gewone deelnemerslijst.

Je niet aanmelden voor de reservelijst is dus niet handig. 

Overigens: als je op de reservelijst staat en je zou toch op het laatste moment niet willen doorschuiven naar de deelnemerslijst, omdat je bijvoorbeeld al andere afspraken hebt gemaakt, geen probleem! Dan contacten we gewoon de volgende op de reservelijst.