Voor de nieuwe leden
Onderstaand hebben we - bulletsgewijs - een aantal belangrijke spel- en huisregels op een rijtje gezet.
-
Als je wilt deelnemen aan een clubavond, dan dien je je ALTIJD van te voren aan te melden.
Leden melden zich uitsluitend aan via www.DeNederlandseDebatclub.nl/Leden
Meestal kun je je ongeveer 2 maanden vooruit aanmelden voor deelname aan een clubavond.
We gaan dus uit van het zgn. OPT-IN principe. Je kunt je voor meerdere clubavonden tegelijk aanmelden.
Je kunt je dus NIET aanmelden via
- e-mail
- whatsapp
- telefonisch
- sms
- bericht op Social media.
Je kunt dus niet 'op de bonnefooi' een clubavond bezoeken.
-
Enkele seconden nadat je je hebt aangemeld, ontvang je automatisch in je inbox een bevestiging van je aanmelding.
Check dat altijd. Eventueel in je spamfolder.
Een reden waarom je mogelijkerwijze géén bevestiging ontvangt, kan gelegen zijn in het feit dat je wellicht een typefout hebt gemaakt bij het invoeren van jouw mailadres.
-
VERHINDERD?
Mocht je onverwacht verhinderd zijn of niet aan een clubavond kunnen deelnemen, dan is afmelden hiervoor wel verplicht.
Afmelden doe je via www.DeNederlandseDebatclub.nl/AfmeldenClubavond.
Je kunt je dus NIET afmelden via
- e-mail
- whatsapp
- telefonisch
- sms
- bericht op Social media.
-
NO SHOW SERVICE FEE
Als je je afmeldt binnen 72 uur vóór aanvang van de betreffende clubavond, dan brengen wij wel een zgn. No Show Service Fee in rekening. Voor leden bedraagt deze 20 euro. Dat bedrag moet binnen 8 dagen aan ons worden overgemaakt.
We zijn daar vrij streng in. Natuurlijk begrijpen wij het als je soms op het laatste moment toch niet kunt komen. Immers, er kan op het thuisfront wat aan de hand zijn of misschien moet je wel overwerken... We hebben daar vanzelfsprekend geen enkel waarde-oordeel over, maar we hopen met dit strenge No Show Service Fee beleid het aantal late afmeldingen of No Shows wel zo veel mogelijk te beperken. Soms hebben we nl. reservelijsten en bijna nooit is het op het laatste moment nog mogelijk om vervanging voor een afmelding te vinden.
Het spreekt voor zich dat we géén No Show Service Fee in rekening brengen als je je dus vóór 72 uur voor aanvang afmeldt voor een clubavond.
-
SPECIAL EVENTS
Er zijn soms enkele events - speciale avonden - waar een ander No Show Service Fee - reglement geldt. Je kunt daarbij denken aan bijvoorbeeld onze jaarlijkse Club Challenge of de Pitchmasters. Dit is altijd apart aangegeven.
-
AANVANG CLUBAVONDEN
De clubavonden beginnen om 19.30 uur.
Je wordt verwacht om 19.15 uur.
Je kunt dan nog koffie/thee e.d. inschenken zodat we om 19.30 uur echt van start gaan.
Hou hier rekening mee want als je koffie/thee inschenkt tijdens de voorbereidingstijd op de debatten, dan gaat dit niet alleen van jouw eigen voorbereidingstijd af, maar ook die van je teamgenoten.
-
STA JE IN DE FILE?
Als je onverhoopt in de file staat, of vertraging hebt als je onderweg bent naar een clubavond van Dé Nederlandse Debatclub, dan stellen we het zeer op prijs als je ons daarover zo snel mogelijk informeert. Dan weten we in ieder geval dat je komt. Want, vrij snel na aanvang van de avond maken we de indeling voor de debatten.
Informeer ons via het CONTACT-formulier op de site.
-
OP DE RESERVELIJST?
Gelukkig hebben wij de mogelijkheid om soms ook op korte termijn op onze debatlocatie in Amsterdam een 2e of 3e zaal bij te huren als het aantal aanmeldingen voor een clubavond groot is.
Desalniettemin moeten we je er wel op wijzen dat het kán gebeuren dat een clubavond ook voor leden al is volgeboekt. Je komt dan op een reservelijst te staan.
Als wij jou dan bellen of contacten als er een plek is vrijgekomen, dan dien je op dat moment wel razendsnel te reageren of je gebruik maakt van de vrijgekomen plek.
Gelukkig is het in ons 7-jarig bestaan nog maar slechts 2x voorgekomen dat een lid helaas niet kon deelnemen aan een clubavond maar de tip is wel: MELD JE OP TIJD AAN voor een clubavond.
-
HEB JE NOG VRAGEN?
Laat het ons weten. Vul hieronder het formulier in.